Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Yield Manager

Firma: Grecos Holiday Sp. z o.o. miejsce pracy: Poznań



Grecos to jeden z czołowych touroperatorów na polskim rynku turystycznym, specjalizujący się w organizowaniu Wielkich Greckich Wakacji. Podczas 18 sezonów zaufało mu ponad milion klientów. Firmę wyróżnia pełne pasji podejście do turystyki, a przede wszystkim do Grecji, która stanowi największą część jej oferty. To marka, która nieodłącznie kojarzona jest z tym krajem.

Grecos zatrudnia ponad 100 pracowników w poznańskiej centrali oraz ponad 200 na stanowiskach sezonowych na wakacyjnych destynacjach.

 

Yield Manager

Yield Manager to osoba analityczna w zespole produktu, która jest odpowiedzialna za maksymalizację przychodów poprzez zarządzanie ceną bazując na bieżących analizach sprzedaży, przychodów, marż i cen konkurencji. Odpowiada za wypełnienie miejsc w hotelach i samolotach poprzez efektywną współpracę z kontrahentami w zakresie optymalizacji pojemności oraz pozyskiwania zniżek.

Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

W sezonie letnim praca również w weekendy (dyżury weekendowe w godzinach 9:00-17:00 raz na 6 tygodni). 

 

Twoje zadania:
  • zarządzanie marżą poprzez bieżące kształtowanie ceny,
  • udział w procesie modelowania oferty,
  • odpowiedzialność za wypełnienie kontraktów hotelowych i lotniczych,
  • odpowiedzialność za pełną dostępność aktualnej oferty,
  • udział w  planowaniu i realizacji akcji promocyjnych.
Nasze oczekiwania:
  • min. 1 rok doświadczenia w turystyce w dziale pricingu, yield lub produktu u  innego TO, w linii lotniczej lub w hotelarstwie,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,
  • bardzo dobra znajomość MS Excel, biegłość w nauce systemów rezerwacyjnych
  • umiejętność analizowania danych oraz optymalizacji wskaźników,
  • umiejętności handlowe, analityczne i numeryczne,
  • dokładność, dobra organizacja pracy
  • zorientowanie na szukanie rozwiązań
  • samodzielność, dokładność oraz umiejętność działania pod presją czasu,
  • proaktywne podejście.

 

Oferujemy:
  • samodzielną i ambitną pracę w Centrali u jednego z czołowych polskich touroperatorów,
  • pracę w doświadczonym gronie specjalistów (back office),
  • umowę o pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie ,
  • elastyczne godziny pracy,
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • zniżki na wyjazdy zagraniczne dla Ciebie i Twoich najbliższych,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
  • pracę w modelu hybrydowym – praca w biurze w Poznaniu połączona z pracą zdalną z każdego miejsca na świecie,
  • system motywacyjny powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Grecos Holiday Sp. z o.o.
Etat Młodszy specjalista ds. administracji w firmie: Grecos Holiday Sp. z o.o. miejsce pracy: Poznań 24-03-2022
Etat Koordynator Programu Lotniczego w firmie: Grecos Holiday Sp. z o.o. miejsce pracy: Poznań 08-03-2022
Etat Agent Helpdesku w firmie: Grecos Holiday Sp. z o.o. miejsce pracy: Poznań 08-02-2022

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 17-01-2022
Wyświetleń: 173