Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Customer support representative/specjalista do spraw obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu miejsce pracy: Poznań

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Customer support representative/specjalista do spraw obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/23/1888
OBOWIĄZKI:

Oferowanie wsparcia klientom poprzez telefon, e-mail lub chat; Odpowiadanie i rozwiązywanie zapytań i skargi klientów, oferowanie dokładnych rozwiązań; Postępowanie zgodnie z wcześniej ustalonymi przepływami pracy i obsługiwanie kwestii specyficznych dla każdego kanału komunikacji; Odpowiadanie na wszystkie zapytania klientów w określonym czasie i skuteczne dotrzymywanie terminów; Przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń lub skarg; Aktualizacja bazy danych ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi każdej interakcji z klientem; Udział w testowaniu / uruchamianiu / wdrażaniu nowych produktów roboczych lub narzędzi.

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Mile widziana znajomość języków: arabskiego, francuskiego, angielskiego. Mile widziane doświadczenie

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 04-06-2023
Wyświetleń: 70