Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista sprzedaży i obsługi Klienta w Contact Center

Firma: Opengift.pl miejsce pracy: Poznań

Opengift to jedna z najlepszych i najszybciej rozwijających się firm na rynku polskim, specjalizującej się w produkcji gadżetów reklamowych, która odznacza się dynamicznym rozwojem i ciągłym doskonaleniu oferty produktowej. Wiemy, że nasz sukces opiera się na zaangażowaniu, pasji i ludziach. Obecnie poszerzamy zespoły specjalistów i poszukujemy kandydatów na stanowisko:




Specjalista sprzedaży i obsługi Klienta w Contact Center
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: DCC/2023-05-15
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • Obsługa klientów biznesowych e-commerce głównie poprzez kontakt telefoniczny, a także mail i chat,
  • Wsparcie klienta w wyborze gadżetów reklamowych z portfolio z doborem odpowiedniej metody indywidualizacji produktu,
  • Kierowanie połączeń, wiadomości lub maili do odpowiednich doradców, celem priorytetyzacji zgłoszeń, w zależności od ich rodzaju, treści czy kontekstu,
  • Sprawdzanie  informacji na temat danego zamówienia w wewnętrznym systemie firmy i zweryfikowanie jego statusu,
  • Dbanie o sprawny przepływ informacji i współpracę z innymi działami w firmie.
Ważne jest, by specjalista spełniał poniższe wymagania:
  • doświadczenie w obsłudze contact center, gdzie jakość obsługi Klienta jest priorytetem,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktu z Klientem biznesowym i budowania z nim relacji,
  • samodzielność w działaniu i umiejętność organizacji pracy własnej, także pod presją stresu,
  • aktywne i komunikatywne podejście do uzyskiwania informacji od poszczególnych działów czy z systemu,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze Klienta e-commerce.
Dołącz do naszego zespołu, a zapewnimy Ci:
  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na pracowników i dobieranie zadań do ich kompetencji, by jak najlepiej wykorzystać Twój potencjał, 
  • Umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
  • Korzystanie z wiedzy i doświadczenia firmy SellWise, która wspiera nas szkoleniowo i strategicznie,
  • Kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i Klientów,
  • A ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnym.

 

 

Jeśli jesteś ambitny i lubisz wyzwania w dynamicznym środowisku dołącz do naszego zespołu i weź udział w tworzeniu czegoś wyjątkowego! Jesteśmy przekonani, że Twoje doświadczenie i umiejętności będą cenne dla naszej firmy, a my z kolei zaoferujemy Ci szereg możliwości samorozwoju, wsparcie w codziennej pracy i satysfakcję z budowania wspólnie Opengift!



« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 15-05-2023
Wyświetleń: 81