Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy referent

Firma: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej W Szamotułach miejsce pracy: Szamotuły

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej W Szamotułach
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Szamotuły
Ogłoszenie o naborze Nr 113821

Warunki pracy

· Praca administracyjno-biurowa wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 w siedzibie tut. jednostki (na potrzeby urzędu możliwość wykonywania pracy w godzinach nadliczbowych na zasadach określonych w art. 97 Ustawy o służbie cywilnej),


· Częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami komendy,


· Oświetlenie naturalne i sztuczne,


· Praca przy monitorze powyżej 4 godzin na dobę,


· Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane  do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno- biurowych,


· Pomieszczenie nieklimatyzowane,


· Stres związany z kontrolami prowadzonymi przez organy zewnętrzne
i wewnętrzne,


· Narzędzia i materiały pracy - komputer, kserokopiarka, niszczarka, drukarka, skaner i inne urządzenia biurowe,


· Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku,


· Zadania wykonywane w siedzibie komendy oraz poza komendą,


· Możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych, odpraw itp.,


· Toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy  
i podjazdów- konieczność poruszania się po budynku, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.

Zakres zadań

  • Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem Sekretariatu, w tym z wykorzystaniem systemu do elektronicznego obiegu dokumentów EZD PUW.
  • Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego PSP w Szamotułach, ponosi odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie Sekretariatu Komendanta Powiatowego PSP.
  • Ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej oraz zapewnienie jej właściwego i terminowego obiegu, w tym oznaczanie przesyłki pieczątką wpływu i niezwłoczne przekazanie do Komendanta celem dekretacji,
  • Potwierdzanie zwrotnych potwierdzeń odbioru korespondencji.
  • Rozdział zadekretowanej korespondencji na poszczególne stanowiska Komendy oraz kierowanie interesantów do właściwych komórek organizacyjnych.
  • Obsługa kancelaryjno-biurowa spraw załatwianych przez Komendanta.
  • Prowadzenie rejestru przesyłek przychodzących i wychodzących zgodnie z wymogami instrukcji kancelaryjnej.
  • Odbiór korespondencji elektronicznej kierowanej do Komendy za pośrednictwem platformy ePUAP.
  • Organizowanie przyjmowania interesantów przez Komendanta i jego Zastępcę.
  • Wykonywanie projektów zaproszeń, plakatów i materiałów informacyjnych.
  • Prowadzenie archiwum Komendy Powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów.
  • Realizacja zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej PSP w Szamotułach.
  • Organizowanie odpraw służbowych, narad, konferencji, Dnia Strażaka oraz uroczystości z udziałem Komendanta Powiatowego i pracowników Komendy.
  • Opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji i rozkazów Komendanta Powiatowego PSP.
  • Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej i innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej.
  • Przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Powiatowej.
  • Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie skarg i wniosków dla Komendy Powiatowej PSP w Szamotułach.
  • Ewidencjonowanie pieczęci, stempli w Komendzie Powiatowej PSP w Szamotułach.
  • Organizowanie i koordynacja systemu kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej oraz realizacja prac zwianych z kontrolą zewnętrzną w Komendzie Powiatowej.
  • Aktualizacja prac związanych z Kroniką Komendy Powiatowej.
  • Wystawianie delegacji służbowych.
  • Udział w naradach zewnętrznych i wewnętrznych (kursach, warsztatach, szkoleniach), w tym organizowanych przez bezpośredniego przełożonego.
  • Przestrzeganie procedury kalendarza organizacyjnego.
  • Prowadzenie kalendarza Komendanta Powiatowego i jego Zastępcy.
  • Realizowanie zadań zleconych przez przełożonych.
  • Bieżąca aktualizacja wiedzy z zakresu przepisów prawa, niezbędnej na zajmowanym stanowisku służbowym.
  • Wykonywanie innych zadań z zakresu sekcji organizacyjno-kadrowej określonych w regulaminie organizacyjnym Komendy Powiatowej PSP w Szamotułach.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny stopnia I lub wyższy.
  • Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • Znajomość języka obcego - niemieckiego lub angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków.
  • Znajomość przepisów z zakresu: Ustawy o PSP, ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej, KPA, ochrony danych osobowych.
  • Umiejętnośc interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce.
  • Predyspozycje osobowościowe: zaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialność za realizowane zadania, rzetelność, obowiązkowość, kreatywność, sumienność, terminowość, komunikatywność, systematyczność, dyskrecja, kultura osobista, odporność na stres, dobra prezencja, umiejętność pracy w zespole, sprawność działania, umiejętność organizacji pracy.


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 13-01-2023
Wyświetleń: 86