Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. dowodów osobistych

Firma: Miasto Luboń - Urząd Miasta Luboń miejsce pracy: Luboń

Burmistrz Miasta Luboń

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

w wymiarze pełnego etatu w Wydziale Spraw Obywatelskich

Urzędu Miasta Luboń.

Specjalista ds. dowodów osobistych
Miejsce pracy: Luboń

I. Do zakresu działania, obowiązków i uprawnień na stanowisku należy w szczególności:

  • wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość poprzez:
    • przyjmowanie wniosków w sprawie wydawania dowodów osobistych;
    • wprowadzanie do systemu RDO danych niezbędnych do wydania nowego dowodu osobistego;
    • - wydawanie wyprodukowanego dowodu osobistego wnioskodawcy;
  • aktualizacja kopert osobowych;
  • wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego;
  • udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych;
  • wydawanie upoważnionym organom i instytucjom dokumentów przechowywanych w kopertach osobowych, prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji oraz udzielanie informacji;
  • udział w pracach związanych z organizacją wyborów.
  • Dodatkowe obowiązki wykonywanie w zastępstwie innych pracowników to prowadzenie ewidencji ludności pobytu stałego i czasowego poprzez:
  • prowadzenie rejestru stałych mieszkańców;
  • przyjmowanie zgłoszeń na pobyt stały i czasowy, wprowadzanie do systemu rejestrów państwowych;
  • wystawianie zaświadczeń o zameldowaniu, wymeldowaniu.

II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
Niezbędne kwalifikacje kandydata:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • wykształcenie wyższe;
  • znajomość następujących ustaw: ustawa o dowodach osobistych, ustawa kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym;
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych i informatycznych,
  • wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom,
  • odporność na stres,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność,
  • obowiązkowość, rzetelność, systematyczność i punktualność.

Kwalifikacje dodatkowe kandydata:

  • samodzielność w zakresie realizowania zadań wynikających z opisu stanowiska;
  • wiedza w zakresie zasad funkcjonowania administracji samorządowej.

III Warunki pracy na stanowisku pracy:

  • praca w wymiarze pełnego etatu,
  • praca w pozycji siedzącej, wymagającej szczególnej koncentracji,
  • praca w budynku nieprzystosowanym do potrzeb osoby niepełnosprawnej,
  • praca w zespole i w warunkach stresu,
  • praca wymagająca znajomości przepisów prawa, w tym określonych w pkt. II oraz ustaw: o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, instrukcja kancelaryjna,
  • wynagrodzenie zasadnicze od 3900,00 zł do 4500,00 zł brutto.


Pozostałe oferty pracy w firmie Miasto Luboń - Urząd Miasta Luboń
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
Etat Członek zespołu Centrum Wsparcia Nauki i Rozwoju w firmie: Miasto Luboń - Urząd Miasta Luboń miejsce pracy: Luboń 18-06-2021

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 10-01-2023
Wyświetleń: 86