Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. dowodów osobistych
Firma: Miasto Luboń - Urząd Miasta Luboń miejsce pracy: Luboń
Burmistrz Miasta Luboń
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
w wymiarze pełnego etatu w Wydziale Spraw Obywatelskich
Urzędu Miasta Luboń.
Specjalista ds. dowodów osobistych Miejsce pracy: Luboń
I. Do zakresu działania, obowiązków i uprawnień na stanowisku należy w szczególności:
- wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość poprzez:
- przyjmowanie wniosków w sprawie wydawania dowodów osobistych;
- wprowadzanie do systemu RDO danych niezbędnych do wydania nowego dowodu osobistego;
- - wydawanie wyprodukowanego dowodu osobistego wnioskodawcy;
- aktualizacja kopert osobowych;
- wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego;
- udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych;
- wydawanie upoważnionym organom i instytucjom dokumentów przechowywanych w kopertach osobowych, prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji oraz udzielanie informacji;
- udział w pracach związanych z organizacją wyborów.
- Dodatkowe obowiązki wykonywanie w zastępstwie innych pracowników to prowadzenie ewidencji ludności pobytu stałego i czasowego poprzez:
- prowadzenie rejestru stałych mieszkańców;
- przyjmowanie zgłoszeń na pobyt stały i czasowy, wprowadzanie do systemu rejestrów państwowych;
- wystawianie zaświadczeń o zameldowaniu, wymeldowaniu.
II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
Niezbędne kwalifikacje kandydata:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
- posiadanie nieposzlakowanej opinii
- wykształcenie wyższe;
- znajomość następujących ustaw: ustawa o dowodach osobistych, ustawa kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym;
- znajomość obsługi urządzeń biurowych i informatycznych,
- wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom,
- odporność na stres,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- obowiązkowość, rzetelność, systematyczność i punktualność.
Kwalifikacje dodatkowe kandydata:
- samodzielność w zakresie realizowania zadań wynikających z opisu stanowiska;
- wiedza w zakresie zasad funkcjonowania administracji samorządowej.
III Warunki pracy na stanowisku pracy:
- praca w wymiarze pełnego etatu,
- praca w pozycji siedzącej, wymagającej szczególnej koncentracji,
- praca w budynku nieprzystosowanym do potrzeb osoby niepełnosprawnej,
- praca w zespole i w warunkach stresu,
- praca wymagająca znajomości przepisów prawa, w tym określonych w pkt. II oraz ustaw: o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, instrukcja kancelaryjna,
- wynagrodzenie zasadnicze od 3900,00 zł do 4500,00 zł brutto.
Praca Luboń
Praca Gniezno
Praca Leszno
Praca Specjalista ds. Administracyjnych wielkopolskie
Praca Specjalista ds. dowodów osobistych
Praca Specjalista ds. Baz danych
Praca wielkopolskie
Miasto Luboń - Urząd Miasta Luboń
Praca Pracownik Biurowy Luboń
Pozostałe oferty pracy w firmie Miasto Luboń - Urząd Miasta Luboń
Data dodania: 10-01-2023
Wyświetleń: 186
Wyświetleń: 186