Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Radca prawny

Firma: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu miejsce pracy: Poznań

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Radca prawny
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 91979

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych

  • zadania wykonywane w siedzibie urzędu oraz poza siedzibą urzędu (reprezentowanie urzędu przed WSA)

  • wymagane 4 dni pracy w tygodniu w siedzibie Urzędu

  • stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku biurowego

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum

  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych

  • budynek bezpośrednio nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, istnieje możliwość przejazdu z sąsiedniego budynku

  • klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami

  • budynek nie jest wyposażony w windy osobowe, konieczność korzystania z wind w sąsiednim budynku i przemieszczania się łącznikiem

  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm

  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • bada uchwały i zarządzenia organów jednostek samorządu terytorialnego
  • przygotowuje projekty rozstrzygnięć nadzorczych
  • opracowuje skargi do sądu administracyjnego i odpowiedzi na skargi kierowane do sądu przez organy jednostek samorządu terytorialnego
  • przygotowuje odpowiedzi na pisma dotyczące uchwał samorządowych
  • sprawuje zastępstwo procesowe Wojewody przed sądem administracyjnym w sprawach nadzoru
  • przekazuje do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego rozstrzygnięcia nadzorcze dotyczące aktów prawa miejscowego
  • realizuje w systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów WUW-eu oraz w systemie e-Nadzór proces nadzoru nad uchwałami i zarządzeniami jednostek samorządu terytorialnego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku radcy prawnego
  • uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego
  • znajomość ustaw dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, ustawy o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, ustawy o służbie cywilnej
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • dobra organizacja pracy
  • odporność na stres
  • umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • umiejętność pracy w zespole
  • asertywność, umiejętność argumentacji
  • samodzielność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • komunikatywność
  • umiejętność dostosowywania się do zmian


Pozostałe oferty pracy w firmie Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 01-02-2022
Wyświetleń: 130