Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Kierownik Zarządzający Projektu - CZ/OKRL

Firma: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej miejsce pracy: Poznań

Polska Agencja Żeglugi Powietrznej poszukuje osoby na stanowisko:

Kierownik Zarządzający Projektu - CZ/OKRL
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: AWKPP

Główne zadania na stanowisku:

  • Wielopłaszczyznowe zarządzanie CZ / OKRL Poznań – w zakresie operacyjnym, technicznym, technologicznym, biznesowym i administracyjnym, przy wsparciu Kierownictwa Agencji i zespołów funkcjonalnych,
  • Zarządzanie pracą wielu zespołów w ramach różnych komórek organizacyjnych Agencji, funkcjonujących w OKRL POZNAŃ, we współpracy z Dyrektorami Biur w Agencji,
  • Planowanie strategiczne i finansowe, przygotowywanie budżetu, wyznaczanie celów oraz zapewnienie realizacji zaplanowanych działań w ramach funkcjonowania CZ / OKRL POZNAŃ,
  • Aktywny udział w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych i biznesowych w zakresie rozwoju OKRL POZNAŃ,
  • Poszukiwanie możliwości rozwoju OKRL POZNAŃ, w tym ścisła współpraca z Kierownictwem Agencji w zakresie współdecydowania o wizji rozwoju CZ / OKRL,
  • Przygotowywanie przetargów, umów, dokumentacji w zakresie funkcjonowania i rozwoju OKRL POZNAŃ,
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi PAŻP, w tym reprezentowanie Agencji w zakresie spraw CZ / OKRL POZNAŃ,
  • Raportowanie statusu projektu oraz realizacji celów strategicznych dot. CZ / OKRL POZNAŃ,
  • Zaplanowanie zasobów potrzebnych do realizacji celów,
  • Ustalenie priorytetów poszczególnych działań,
  • Wsparcie funkcjonujących zespołów i wyznaczanie kierunków działań,
  • Identyfikowanie i rozwiązywanie konfliktów i sporów,
  • Podnoszenie efektywność pracy zespołów,
  • Motywowanie i angażowanie zespołów,
  • Usuwanie przeszkód oraz rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie realizacji zadań i osiągania celów,
  • Pełnienie roli łącznika między światem biznesu a zespołami,
  • Wyjaśnianie zakresu prowadzonych działań oraz celów biznesowych,
  • Monitorowanie kluczowych parametrów działań, w tym budżetów, harmonogramów itp.,
  • Zarządzanie zmianami oraz analizowanie ich wpływu na funkcjonowanie CZ / OKRL Poznań,
  • Wdrażanie narzędzi, standardów oraz planu komunikacji,
  • Utrzymywanie i aktualizowanie dokumentacji działań CZ / OKRL Poznań,
  • Projektowanie i usprawnianie procesów w funkcjonowaniu CZ/OKRL Poznań,
  • Współpracowanie i realizowanie umów z podwykonawcami,
  • Utrzymywanie przyjaznych relacji z partnerami biznesowymi, zarówno zewnątrz jak i wewnątrz organizacji,
  • Raportowanie statusu działań oraz postępu i realizacji celów strategicznych do kierownictwa,
  • Utrzymywanie relacji i komunikowanie się z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
  • Raportowanie i prezentowanie postępu prowadzonych działań, przygotowywanie i dostarczanie sprawozdania z realizacji oraz rekomendowanie rozwiązań,
  • Angażowanie interesariuszy oraz wpływanie na ich decyzje,
  • Zgłaszanie zidentyfikowanych ryzyk z ich mitygacją,
  • Informowanie o odchyleniach i składanie wniosków o uruchomienie rezerw.

Wymagania wobec kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie dyscyplin naukowych o zarządzaniu i jakości lub ekonomii i finansów, (mile widziane podparcie wykształceniem z dziedziny nauk inżynieryjno-technicznych),
  • 10 lat doświadczenia zawodowego w tym min. 7 lat doświadczenia na podobnym stanowisku pracy oraz 3 lata doświadczenia na stanowiskach wymagających jednoczesnego zarządzania wieloma obszarami organizacji,
  • 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zasobami ludzkimi,
  • 5 letnie doświadczenie w zakresie kształtowania i realizacji budżetu,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, przygotowywanie dokumentów,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności zarządzania projektami, koordynowania wielu obszarów działalności, delegowania zadań oraz ich egzekwowania,
  • Potwierdzona sukcesami umiejętność otwierania nowych możliwości biznesowych, rozwijania strategii organizacji
  • Umiejętność budowania autorytetu i zarządzania zespołem,
  • Inicjatywa i zaangażowanie w powierzone zadania,
  • Samodzielność, kreatywność, umiejętność współpracy;
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • Gotowość do częstych podróży służbowych,
  • Prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy:

  • współpracę w oparciu o umowę o pracę,
  • udział w dużych, innowacyjnych projektach,
  • benefity pozapłacowe: 
    • prywatna opieka medyczna,
    • dodatkowe ubezpieczenia na życie,
    • Pracowniczy Program Emerytalny,
    • bezpłatny parking dla pracowników, 
    • pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Klauzula

„Stosownie do art. 23 ust. 1 pkt 1 ustawy o ochronie danych osobowych, a po dniu 25 maja 2018 r do art. 6 ust. 1 lit. a ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polską Agencję Żeglugi Powietrznej jako administrator danych osobowych (Warszawie, ul. Wieżowa 8, mail: rekrutacja@pansa.pl tel. +48 22 574 59 43, IOD - email: inspektorochronydanych@pansa.pl) moich danych osobowych, jeżeli będą wykraczały poza zakres art. 22‘ § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, w zakresie zawartym w mojej aplikacji, w celu przeprowadzenia rekrutacji. Zgodnie z art. 13 RODO oświadczam, że zostałem poinformowany, iż istnieje prawo do żądania od PAŻP dostępu do własnych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, jak również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Jak również, że archiwizacja dokumentów, w tym zawierających dane osobowe jest zgodna z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi m.in. Ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach z dnia 14 lipca 1983 r. (Dz.U.1983 nr 38 poz.173 z poźn. zm.) oraz Zarządzeniem nr 11 z dnia 30.04.2007r Prezesa PAŻP (z późn. zm.). Przepisy w tym zakresie określają m.in. sposób postępowania z dokumentami oraz klasyfikację i ich okres archiwizacji”.

Aplikacje nieopatrzone taką klauzulą nie będą rozpatrywane i zostaną usunięte.

Podanie danych jest dobrowolne. Jeżeli pracodawca uzna to za konieczne, ma prawo żądać udokumentowania przekazanych informacji, jak również weryfikuje je w oparciu o informacje ze źródeł otwartych. Brak umieszczenia powyższego zapisu na aplikacji, uniemożliwi podjęcie przez PAŻP procedury rekrutacyjnej.}


Pozostałe oferty pracy w firmie Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Etat Informator FIS (kurs + praca) w firmie: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej miejsce pracy: Poznań 21-04-2022
Etat Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Eksploatacji Urządzeń i Systemów DP/IT w firmie: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej miejsce pracy: Poznań 15-04-2022
Etat Elektronik / Specjalista ds. Eksploatacji Urządzeń NAV w firmie: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej miejsce pracy: Poznań 22-09-2021
Etat Specjalista ds. transmisji danych w firmie: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej miejsce pracy: Poznań 25-07-2021

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 02-11-2021
Wyświetleń: 181