Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny Specjalista do spraw inwestycji w Biurze Obsługi i Informatyki

Firma: Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu miejsce pracy: Poznań

Ogłoszenie numer: 5936253, z dnia 2021-11-02

Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
61-713 Poznań al. Niepodległości 16/18
Ogłoszenie nr 86833 / 02.11.2021

Główny Specjalista do spraw inwestycji w Biurze Obsługi i Informatyki

Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań

Nr Ref.: 108/21

 

Opis stanowiska

Liczba stanowisk 1

Wymiar etatu 1

Status nabór w toku

Miejsce prac Poznań al. Niepodległości 16/18

Ważne do 15 listopada 2021 r.

Wynagrodzenie zasadnicze od 4800,00 zł do 5000,00 zł brutto

 

Osoba na tym stanowisku:

  • Monitoruje i kontroluje stan techniczny administrowanych nieruchomości
  • Nadzoruje realizację inwestycji i remontów we współpracy z inspektorem nadzoru inwestorskiego
  • Przygotowuje i koordynuje dokumentację administracyjno-techniczną niezbędną w procesie remontowo-inwestycyjnym
  • Sporządza wnioski o udzielenie zamówień publicznych oraz sprawuje nadzór nad jakością wykonanych usług przez firmy zewnętrzne
  • Zleca naprawy konserwatorskie w obiektach, usuwanie awarii i ich skutków w celu prawidłowego funkcjonowania administrowanych nieruchomości
  • Zapewnia przestrzeganie terminów okresowych kontroli budynków i urządzeń
  • Rozlicza wykonane zadania inwestycyjne

Wymagania

Kogo poszukujemy


Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe techniczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze inwestycji i remontów
  • Znajomość przepisów ustaw: Prawo budowlane, o finansach publicznych, o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych
  • Kpa, Kodeks Cywilny
  • Znajomość programów do kosztorysowania umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym odporność na stres
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Efektywna komunikacja
  • Umiejętność negocjacji
  • Dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku budownictwo

Oferujemy

Co oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek stażowy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
  • Praca w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%

Warunki pracy

  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i typowych urządzeń biurowych oraz nadzór prac modernizacyjno-remontowych
  • Zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu
  • Wyjazdy służbowe do delegatur Urzędu na terenie województwa
  • Stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych, wymagana komunikatywność
  • Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dnia pracy
  • Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego wyposażonego w windy osobowe, w tym dla osób na wózkach inwalidzkich
  • Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
  • Klatka schodowa szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
  • Drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm
  • Pomieszczenia higieniczno-sanitarnych w budynku są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia przekaż komisji rekrutacyjnej przed rozpoczęciem testu wiedzy.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem:
    https://www.poznan.uw.gov.pl/sites/default/files/zalaczniki/wzor_oswiadczen_-_nabory.pdf
  • APLIKUJ NA TO STANOWISKO ONLINE POPRZEZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DOSTĘPNY NA STRONIE:
    www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego
  • Z uwagi na sytuację epidemiczną rekrutacja może być przeprowadzona w trybie zdalnym/on-line.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • Weryfikacja formalna ofert
  • Test wiedzy
  • Rozmowa kwalifikacyjna

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiegoOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 02-11-2021
Wyświetleń: 142