Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Dyrektor Oddziału

Firma: Klient portalu Praca.pl miejsce pracy: Poznań

Ogłoszenie numer: 5783244, z dnia 2021-10-11

Klient portalu Praca.pl

Firma z branży nieruchomości o ogólnopolskim zasięgu zatrudni na stanowisko:

Dyrektor Oddziału

Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań

 

Opis stanowiska

Do zadań dyrektora Oddziału należy w szczególności:

  • realizacja umów o zarządzanie nieruchomościami (administrowanie zasobem powierzonym; zarządzanie zasobem własnym Spółki) na terenie woj. wielkopolskiego;
  • nadzorowanie realizacji przyporządkowanych zadań, organizacja pracy Oddziału;
  • kierowanie pracą i koordynowanie działań osób zatrudnionych na podległych stanowiskach (ok. 15 pracowników);
  • współtworzenie planów finansowych, inwestycyjnych, remontów, zamówień publicznych, sprawozdań i innych, których obowiązek tworzenia wynika ze wskazań wewnętrznych regulacji Spółki – w zakresie swoich właściwości;
  • realizowanie planu finansowego, bieżące monitorowanie poziomu kosztów Oddziału;
  • współdziałanie z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi Spółki i stała wymiana informacji w celu usprawnienia wykonywania pracy;
  • nadzorowanie wykorzystania systemów informatycznych, stosowanych w Spółce, związanych z realizacją nadzorowanych zadań;
  • reprezentowanie firmy przed podmiotami i osobami trzecimi zgodnie z udzielonymi pełnomocnictwami;
  • udział w pozyskiwaniu nowych nieruchomości do zarządzania;
  • właściwe gospodarowanie zasobami osobowymi, finansowymi, materialnymi oraz zapewnienie przestrzegania dyscypliny i czasu pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej i przepisów Kodeksu Pracy.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe (preferowane: techniczne, zarządzanie, administracja),
  • wiedza teoretyczna i praktyczna z zarządzania nieruchomościami, poświadczona licencją zawodową lub certyfikatem zarządcy nieruchomości lub studiami podyplomowymi z zarządzania nieruchomościami,
  • min. 2 lata doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami,
  • min. 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym/managerskim,
  • znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o ochronie praw lokatorów, o mieszkaniowym zasobie gminy, o własności lokali, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane,
  • biegła obsługa pakietu MS Office,
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność zarządzania zespołem w strukturze rozproszonej, umiejętność radzenia sobie ze stresem i presją czasu, zaangażowanie, dobra organizacja pracy własnej, skuteczność w dążeniu do realizacji celów.

Oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • dużą samodzielność w działaniu,
  • szkolenia zawodowe,
  • pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • dodatkowe ubezpieczenie,
  • pakiet socjalny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Klient portalu Praca.pl
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 11-10-2021
Wyświetleń: 190