Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Kierownik oddziału

Firma: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu miejsce pracy: Poznań

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 85446

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i typowych urządzeń biurowych oraz nadzór prac modernizacyjno-remontowych

  • zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu

  • wyjazdy służbowe do delegatur Urzędu na terenie województwa

  • stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych, wymagana komunikatywność

  • praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dnia pracy

  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych

  • stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego wyposażonego w windy osobowe, w tym dla osób na wózkach inwalidzkich

  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

  • klatka schodowa szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm

  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm

  • pomieszczenia higieniczno-sanitarnych w budnku są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich

Zakres zadań

  • kieruje pracą i nadzoruje realizację zadań należących do Oddziału Administrowania i Eksploatacji, samodzielnie przygotowuje oraz przedkłada do podpisu pisma w sprawach należących do zadań Oddziału, zapewnia współpracę Oddziału z pozostałymi komórkami organizacyjnymi urzędu w celu prawidłowego, efektywnego i rzetelnego wykonywania powierzonych zadań dotyczących obsługi urzędu; dokonuje oceny pracy podległych pracowników
  • współpracuje z Oddziałami Obsługi Delegatur w zakresie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami
  • monitoruje i kontroluje stan techniczny administrowanych nieruchomości, nadzoruje realizację inwestycji i remontów w urzędzie, koordynuje okresowe przeglądy techniczne
  • koordynuje prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w zakresie odpowiedzialności Oddziału, w tym w szczególności sporządza wnioski o wszczęcie postępowań o zamówienie publiczne, uczestniczy w pracach komisji przetargowych
  • samodzielnie prowadzi oraz koordynuje sprawy związane z realizacją prac zlecanych przez Urząd
  • nadzoruje sporządzanie deklaracji podatkowych dotyczących administrowanych nieruchomości
  • sprawuje nadzór nad realizacją umów z dostawcami mediów i usług
  • prowadzi nadzór nad zakupem materiałów biurowych oraz innych zakupów realizowanych przez Oddział

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • ukończone kursy i szkolenia w zakresie zarządzania nieruchomościami, zamówień publicznych
  • znajomość ustaw: o rachunkowości, prawo zamówień publicznych, o gospodarce nieruchomościami, o finansach publicznych, prawo budowlane, o podatku dochodowym od osób prawnych, Kpa, o służbie cywilnej oraz kodeksu etyki służby cywilnej
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność obsługi systemów księgowych
  • umiejętność obsługi komputera (MS Word i Excel)
  • rzetelność, terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy w zespole
  • radzenie sobie ze stresem
  • umiejętność przekazywania informacji


Pozostałe oferty pracy w firmie Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 06-10-2021
Wyświetleń: 157