Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik biurowy – administracja i organizacja
Firma: Carework24 Sp. z o.o. Sp. k. miejsce pracy: Poznań
CareWork to marka istniejąca od 15 lat w branży opieki nad osobami starszymi, głównie na rynku niemieckim. Prowadzimy rekrutację dla naszego biura w Poznaniu na stanowisko:
Pracownik biurowy – administracja i organizacja
Twoje obowiązki:
- prace administracyjno-biurowe (przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, odbieranie i łączenie telefonów, wstępna obsługa gości w biurze);
- wykonywanie na zlecenie zadań związanych z organizacją wyjazdów personelu opiekuńczego (udzielanie informacji, zamawianie przewozów, drukowanie dokumentów);
- zawieranie umów z personelem opiekuńczym w biurze i na zlecenie wyjazdy na podpisanie umowy w terenie;
- rejestracja wykonanych czynności w systemie CRM.
Nasze wymagania:
- przynajmniej podstawowa znajomość języka niemieckiego;
- czynne prawo jazdy kat. B;
- ogólna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) to dla nas mus, ale dla Ciebie na pewno żaden problem;
- dobra organizacja pracy, dokładność;
- umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
Oferujemy:
- docelowo umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na czas nieokreślony;
- system premiowania;
- prywatne ubezpieczenie medyczne;
- przygotowanie i przeszkolenie do pracy;
- dużą samodzielność i możliwość rozwoju;
- pracę w biurze w dobrej lokalizacji (Poznań, ul. Głogowska – okolice Rynku Łazarskiego).
Kontakt:
Pozostałe oferty pracy w firmie Carework24 Sp. z o.o. Sp. k.


Data dodania: 08-09-2021
Wyświetleń: 304
Wyświetleń: 304