Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu miejsce pracy: Poznań

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Inspektor
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/21/4256
OBOWIĄZKI:
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, w tym udział w pracach komisji przetargowych, szacowanie wartości zamówień publicznych w zakresie realizowanych zamówień,udział w sporządzaniu dokumentacji dotyczącej udzielania zamówień publicznych, zamieszczanie ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych, przygotowywanie dokumentów zamówień,udział w doskonaleniu procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych, bieżące śledzenie zmian przepisów prawa z zakresu zamówień publicznych,prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień publicznych,sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień, rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Uprawnienia: odpowiedzialność
Uprawnienia: samodzielność


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe- preferowane kierunki: prawo lub administracja. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub posiadanie obywatelstwa jednego z krajów Unii Europejskiej lub obywatelstwa kraju, w którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP oraz posiadanie znajomości języka polskiego potwierdzonego dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, korzystanie z pełni praw publicznych,pełna zdolność do czynności prawnych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia, wykształcenie wyższe preferowane kierunki prawo lub administracjaminimum roczny staż pracy,znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań na stanowisku, w tym ustawy Prawo zamówień publicznych, a także znajomość przepisów wykonawczych do ww. ustawy,umiejętność redagowania pism i dokumentów,znajomość obsługi komputera w zakresie programów biurowych (oprogramowania Microsoft Office: MS Word, MS Excel),ukończone kursy lub studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,umiejętność podejmowania decyzji, negocjowania, pracy w zespole,zorganizowanie miejsca pracy w sposób umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonywanie powierzonych obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisamii dyspozycjami. Preferowane roczne doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego lub w składaniu ofert w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych.

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 250 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 24-08-2021
Wyświetleń: 155