Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Księgowa/y

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu miejsce pracy: Poznań

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Księgowa/y
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/21/4318
OBOWIĄZKI:
- kompletowanie dokumentów stanowiących podstawę naliczania należności pracowniczych, ich weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym,- naliczanie płac i prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile,- rozliczanie zwolnień lekarskich pracowników i prowadzenie kart zasiłkowych,- prowadzenie dokumentacji i naliczanie świadczeń płatnych zgodnie z przepisami funduszu ubezpieczeń społecznych tj. zasiłki opiekuńcze, chorobowe, macierzyńskie, świadczenia rehabilitacyjne itp.,- dokonywanie wszelkiego rodzaju prawnie udokumentowanych potrąceń z wynagrodzeń i ich rejestracja na kartach wynagrodzeń,- sporządzanie przelewów płacowych i potrąceń z wynagrodzeń pracowniczych, - sporządzanie miesięcznych zestawień list płac i rozliczeń składek na ubezpieczenie społeczne i ubezpieczenia zdrowotne oraz prawidłowe i terminowe przekazywanie tych składek do ZUS,- terminowe przekazywanie wpłat zaliczek dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych,- rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT 4R, PIT 11, PIT 8AR) w wersji papierowej i elektronicznej i wysyłanie ich drogą elektroniczną,- zgłaszanie do ZUS nowozatrudnionych pracowników, wszelkich zmian zaistniałych w czasie trwania stosunku pracy oraz wyrejestrowanie pracowników po ustaniu zatrudnienia w wersji papierowej oraz elektronicznej i wysyłanie ich w systemie Płatnik,- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS w formie papierowej oraz elektronicznej i wysyłanie ich w systemie Płatnik,- wystawianie zaświadczeń dla pracowników (zaświadczenia o zarobkach)- sporządzanie miesięcznych i rocznych raportów ZUS wynikających z Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych- tworzenie list płac, dokonywanie wypłat dotyczących umów cywilno-prawnych zawieranych przez WUP oraz rozliczenie składek ZUS i podatków od ww. umów,- przygotowywanie zestawień dotyczących kosztów osobowych pracowników finansowanych ze środków PT POWER i PT WRPO, niezbędnych do rozliczenia wniosków o płatność oraz przygotowywanie danych niezbędnych do wypełniania ankiet dotyczących diagnozowania zdolności administracyjnej jednostek zaangażowanych w realizację funduszy europejskich (z zakresu wynagrodzeń dot. PT POWER i PT WRPO),- sporządzanie sprawozdań do GUS: Z-03 sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach oraz Z-06 sprawozdanie o pracujących, wynagrodzeniach i czasie pracy,- wystawianie zaświadczeń o osiągniętym przychodzie przez emerytów i rencistów zatrudnionych w WUP na podstawie umów o pracę i umów cywilno-prawnych,- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla celów emerytalno-rentowych druk ERP-7,- kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia: obsługa komputera - Ms Office
Uprawnienia: doświadczenie - 3 lata (wymagany staż - lata: 3)
Uprawnienia: Obsługa programu "Płatnik"


Wymagania inne:

doświadczenie w księgowości w zakresie naliczania wynagrodzeń, znajomość przepisów podatkowych i ZUS, znajomość obsługi poczty elektronicznej, mile widziana znajomość systemów księgowych

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 24-08-2021
Wyświetleń: 162