Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
				
												
					0
										
								kandydatów
					 Specjalista
 Specjalista 
				
				Firma: Komenda Powiatowa Policji w Obornikach miejsce pracy: Oborniki
Komenda Powiatowa Policji w Obornikach
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
                                   Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
                    Specjalista                
                                                                    Miejsce pracy: Oborniki                                             
                                                                  Ogłoszenie o naborze Nr 121707                                             
                                                              Warunki pracy
Praca biurowa w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Budynek posiadający 3 kondygnacje oraz podpiwniczenie, posiadajacy podjazd dla osób niepełnosprawnych. Budynek niedostosowany do osób niepełnosprawnych, brak wind oraz toalet dostosowanych dla osób niepłnosprawnych.
Zakres zadań
- zapewnienie obsługi informatycznej urzędu,
- pełnienie funkcji Administratora lokalnego w systemach ODN, SNP, PSTDN i wykonywanie zadań wynikających z dokumentacji SWB PBE tych systemów,
- sporządzanie i weryfikacja wniosków dotyczących uprawnień,
- wykonywanie sprawdzeń w SIS, VIS
- nadzór i weryfikacja zbioru SEWIK, wprowadzanie i weryfikacja kart zdarzeń drogowych SEWIK,
- wprowadzanie kart PRD 5/1,
- sprawdzanie cudzoziemców w systemie SPP,
- sprawdzanie rejestracji procesowych dla kuratorów,
- weryfikacja danych w systemach PESEL, CEWIUP, REGON, i KRS, POBYT i MRG, OSADZONY,
- nadzór i koordynacja statusu w systemie osoby w ruchu drogowym,
- weryfikacja liczby czynów oraz punktów aktywnych osoby,
- ewidencja sprzętu łączności i informatyki,
- nadzór nad monitoringiem,
- nadzór nad stanowiskiem odsłuchowym, nadzór nad systemem zasilania gwarantowanego,
- nadzór nad systemem alarmowym, systemem kontroli dostępu oraz systemem sieci informatycznej,
- wymiana materiałów eksploatacyjnych (tonery, kasety barwiące, papier termiczny),
- sprawdzanie poprawności działania centrali wewnętrznej KPP,
- usuwanie wykrytych usterek technicznych, przygotowywanie sprzętu i materiałów do wybrakowania,
- piecza nad stanem technicznym urządzeń i i systemów łączności i informatyki,
- usuwanie wykrytych i zgłoszonych usterek sprzętu łączności i informatyki.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi informatycznej
- Umiejętność naprawy i instalowania sprzętu informatycznego,
- Znajomość zagadnień sieciowych,
- Biegła obsługa komputera,
- Umiejętności techniczne,
- Komunikatywność,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Obowiązkowość, samodzielność, własna inicjatywa,
- Terminowość,
- Odporność na stres,
- Posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- Praca pod presją czasu,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
												    Praca Chodzież
								    Praca Specjalista
								    Praca Specjalista ds. IT Oborniki
								    Praca wielkopolskie
								    Praca Oborniki
								    Praca Złotów
								    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
								
				
				Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Obornikach
					Data dodania: 02-06-2023
					
Wyświetleń: 209
				
			Wyświetleń: 209

 
			