kandydatów
Sales support representative
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu miejsce pracy: Poznań
1a. Zarządzanie procesem onboardingu: Opisanie Akceptantowi w sposób uporządkowany procesu przyjęcia oraz wymaganych dokumentów. Gromadzenie dokumentów AML/KYC i oceny ryzyka; Tworzenie raportu postępu dla statusu onboardingu dla KAM, Sales Managera; Zarządzanie komunikacją między działami w zakresie tematów związanych z onboardingiem; Aktualizowanie statusu procesu onboardingu u handlowca. 1b.Rejestrowanie i przechowywanie wszystkich dokumentów zebranych podczas procesu onboardingu (Salesforce); 1c. Zarządzanie relacjami pomiędzy Działem Prawnym, KAM i Akceptantem; 1d. Dostarczanie wszystkich wymaganych dokumentów dla AML/KYC/oceny ryzyka do odpowiednich wewnętrznych interesariuszy. 2. Obowiązki po GO Live: a. Monitorowanie wzrostu wolumenu; b. Raportowanie
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: biegła obsługa komputera - MS Office, w tym biegła znajomość Excel
Uprawnienia: wysoka kultura osobista
Uprawnienia: dokładność, komunikatywność,sumienność
Wymagania inne:
praktyczna znajomość programu Salesforce, umiejętności analityczne; znajomość procesu sprzedażowego w branży e-commerce, zarządzanie dużymi zbiorami danych i tworzenia raportów w MS Excel, bardzo dobra znajomość procedur AML i KYC; doświadczenie minimum 2 lata na podobnym stanowisku, w branży płatniczej/fin-tech, doświadczenie w zarządzaniu projektami międzynarodowymi
Miejsce pracy:
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 9 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Wyświetleń: 157