kandydatów
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z j.niemieckim
Firma: DECORA S.A miejsce pracy: Środa Wielkopolska
WE ARE THE FLOOR EXPERTS!
Jesteśmy europejskim liderem w produkcji i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań podłogowych. W naszej ofercie znajdują się panele winylowe FULL RIGID, wyprodukowane w oparciu o autorską technologię rdzenia mineralnego HD MINERAL CORE. Decora S.A. to także Europejski Lider w produkcji akcesoriów podłogowych. Jako jedyna firma w Europie możemy zaoferować kompletny system akcesoriów podłogowych (podkład-listwa-profil) z własnej produkcji. Wśród podkładów, jako jedna z dwóch firm na świecie, produkujemy najbardziej zaawansowane technologicznie poliuretanowo podkłady podłogowe (PUM). Od 25 LAT inwestujemy w wiedzę, najnowszą technologię i know-how.
- nadzór nad procesem sprzedaży prowadzonej przez sklep internetowy
- obsługa klientów kanału e-commerce (telefoniczna, e-mailowa oraz z wykorzystaniem innych kanałów komunikacji)
- terminowa obsługa zamówień w systemie operacyjnym oraz wystawianie dokumentów sprzedażowych
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- zapewnienie najwyższej jakości obsługi
- znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1
- minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze customer service/ call center
- bardzo dobrej obsługi komputera w zakresie MS Office (szczególnie Excel)
- doświadczenia w pracy z programem SAP - jest to niewątpliwy atut
- komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
- miejsce pracy: Środa Wielkopolska
- stanowisko zawodowe o dużym zakresie odpowiedzialności
- stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- konkurencyjne wynagrodzenie finansowe (uwzględniające również system premiowy)
- dodatkowe środki finansowe w okresie świątecznym
- prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- kartę Multisport
- wyprawki szkolne dla dzieci pracowników
Pozostałe oferty pracy w firmie DECORA S.A










Wyświetleń: 166