Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Asystent w Dziale Usług Kadrowo-Płacowych

Firma: BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. miejsce pracy: Poznań

Sieć BDO posiada obecnie 1658 biur w 167 krajach oraz zatrudnia ponad 91 000 Ekspertów i Specjalistów. Na polskim rynku obecni jesteśmy od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm. Wśród Klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe.

Obecnie do naszego Działu Usług Kadrowo-Płacowych poszukujemy osób na stanowisko

Asystent w Dziale Usług Kadrowo-Płacowych
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: ASS/KIP
W ramach współpracy gwarantujemy:
  • elastyczną formę zatrudnienia (zależnie od Twoich preferencji – umowa o pracę lub umowa zlecenie)
  • finansowe wsparcie w uzyskaniu kwalifikacji Biegłego Rewidenta, w tym również dostęp do szkoleń przygotowujących go egzaminów w postępowaniu
  • rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich "Akademia BDO"
  • bliską współpracę z Ekspertami w kameralnym zespole
  • jasną i spójną ścieżkę kariery, monitorowanie rozwoju poprzez ustrukturyzowany system ocen rocznych
  • program rekomendacji pracowników
  • sezonowy lektorat z języka angielskiego
  • dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
  • świeże owoce w biurze :-)
Obok wsparcia w codziennej pracy Działu Kadrowo-Płacowego do Twoich zadań będzie należało:

Wsparcie działu w prowadzeniu kadrowej, płacowej i personalnej obsługi Klientów BDO, w tym:
  • zakładanie kartotek pracowników w programie płacowym
  • zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i członków ich rodzin do ZUS w programie Płatnik
  • naliczanie średniej urlopowej oraz ekwiwalentu za urlop
  • prowadzenie administracji personalnej oraz sporządzanie dokumentacji z zakresu stosunku pracy
  • prowadzenie ewidencji urlopów, absencji, zwolnień lekarskich; naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych i opiekuńczych
  • kontakt z Klientem w przypadku braków w dokumentacji
  • segregowanie i archiwizacja dokumentacji Klientów
Zgłoś się do nas, jeśli:
  • jesteś dostępna/dostępny w pełnym wymiarze godzin
  • dobrze znasz pakiet Ms Office
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim minimum na poziomie B2
  • bardzo dobrze organizujesz czas własnej pracy i potrafisz pracować pod jego presją
  • umiesz pracować w grupie i z łatwością nawiązujesz kontakty
Administratorem danych jest BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawa 02-676, Postępu 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. możliwy jest pod adresem e-mail: auditor@bdo.pl


Pozostałe oferty pracy w firmie BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 12-06-2022
Wyświetleń: 163