Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Lider zespołu wsparcia klienta z j. niemieckim i j. angielskim
Firma: ManpowerGroup Sp. z o.o. miejsce pracy: Poznań
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko:
Lider zespołu wsparcia klienta z j. niemieckim i j. angielskim
Miejsce pracy: Poznań | Numer ref.: LZW/019/AZU
Miejsce pracy: Poznań/hybrydowo
Oferujemy:
- Zatrudnienie w znaczącej, międzynarodowej firmie z branży IT
- Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
- Pracę na terenie województwa wielkopolskiego
- Płatne szkolenie wdrożeniowe
- Nowoczesne biuro znajdujące się w atrakcyjnej lokalizacji
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę zmianową
- Współpracę w środowisku międzynarodowym oraz pracę z wykorzystaniem jęz. niemieckiego oraz angielskiego
- Benefity: programy rozwoju kariery, system szkoleniowy, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, system kafeteryjny, kursy językowe, bonus relokacyjny
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy jako team leader lub supervisor, w międzynarodowym środowisku, związanym z obsługą klienta
- Znajomość oraz doświadczenie w obszarze Service Desk, Help Desk mile widziane
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Doskonała umiejętność komunikacji
- Zdolność do podejmowania kluczowych decyzji, niezbędnych do sprawnego działania zespołu
- Znajomość metryk wydajnościowych (performance metrics)
Kluczowe zadania na stanowisku:
- Codzienne zarządzanie i monitorowanie działań zespołu
- Dbanie o odpowiednią motywację i zaangażowanie członków zespołu
- Współpraca z klientem niemieckojęzycznym
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania procesów Service Desk, Help Desk dla dedykowanego klienta
- Rozwiązywanie zgłoszeń w czasie rzeczywistym
- Stworzenie stymulującego środowiska zespołowego, opartego na wzajemnej komunikacji
Oferta dotyczy pracy stałej.
ManpowerGroup
Praca Poznań
Praca Koordynator Zespołu
Praca Lider zespołu wsparcia klienta z j. niemieckim i j. angielskim
Praca Konin
Praca Kalisz
Praca Lider Zespołu (Team Leader) Poznań
Pozostałe oferty pracy w firmie ManpowerGroup Sp. z o.o.
Konsultant pierwszej linii wsparcia z j. francuskim w firmie: ManpowerGroup Sp. z o.o. miejsce pracy: Poznań
22-07-2022
Operator wózka widłowego w firmie: ManpowerGroup Sp. z o.o. miejsce pracy: Gądki
08-07-2022
Operator maszyn produkcyjnych w firmie: ManpowerGroup Sp. z o.o. miejsce pracy: Poznań
24-06-2022
Operator Technik w firmie: ManpowerGroup Sp. z o.o. miejsce pracy: Jankowice
10-06-2022
HR Business Partner w firmie: ManpowerGroup Sp. z o.o. miejsce pracy: Poznań
06-06-2022
Data dodania: 22-04-2022
Wyświetleń: 152
Wyświetleń: 152