Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Księgowy

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu miejsce pracy: Poznań

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Księgowy
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/21/3737
OBOWIĄZKI:
kompletowanie dokumentów stanowiących podstawę naliczania należności pracowniczych, ich weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym,naliczanie płac i prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile,rozliczanie zwolnień lekarskich pracowników i prowadzenie kart zasiłkowych,prowadzenie dokumentacji i naliczanie świadczeń płatnych zgodnie z przepisami funduszu ubezpieczeń społecznych tj. zasiłki opiekuńcze, chorobowe, macierzyńskie, świadczenia rehabilitacyjne itp.,dokonywanie wszelkiego rodzaju prawnie udokumentowanych potrąceń z wynagrodzeń i ich rejestracja na kartach wynagrodzeń,sporządzanie przelewów płacowych i potrąceń z wynagrodzeń pracowniczych, sporządzanie miesięcznych zestawień list płac i rozliczeń składek na ubezpieczenie społeczne i ubezpieczenia zdrowotne oraz prawidłowe i terminowe przekazywanie tych składek do ZUS,terminowe przekazywanie wpłat zaliczek dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych,rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT 4R, PIT 11, PIT 8AR) w wersji papierowej i elektronicznej i wysyłanie ich drogą elektroniczną,zgłaszanie do ZUS nowozatrudnionych pracowników, wszelkich zmian zaistniałych w czasie trwania stosunku pracy oraz wyrejestrowanie pracowników po ustaniu zatrudnienia w wersji papierowej oraz elektronicznej i wysyłanie ich w systemie Płatnik,sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS w formie papierowej oraz elektronicznej i wysyłanie ich w systemie PŁATNIK,wystawianie zaświadczeń dla pracowników (zaświadczenia o zarobkach)sporządzanie miesięcznych i rocznych raportów ZUS wynikających z Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznychtworzenie list płac, dokonywanie wypłat dotyczących umów cywilno-prawnych zawieranych przez WUP oraz rozliczenie składek ZUS i podatków od ww. umów,przygotowywanie zestawień dotyczących kosztów osobowych pracowników finansowanych ze środków PT POWER i PT WRPO, niezbędnych do rozliczenia wniosków o płatność oraz przygotowywanie danych niezbędnych do wypełniania ankiet dotyczących diagnozowania zdolności administracyjnej jednostek zaangażowanych w realizację funduszy europejskich (z zakresu wynagrodzeń dot. PT POWER i PT WRPO),sporządzanie sprawozdań do GUS: Z-03 sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach oraz Z-06 sprawozdanie o pracujących, wynagrodzeniach i czasie pracy,wystawianie zaświadczeń o osiągniętym przychodzie przez emerytów i rencistów zatrudnionych w WUP na podstawie umów o pracę i umów cywilno-prawnych,sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla celów emerytalno-rentowych druk ERP-7,kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia: obsługa komputera - Ms Office
Uprawnienia: Obsługa programu "Płatnik"


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne. Minimum 3-letnie doświadczenie w księgowości w zakresie naliczania wynagrodzeń. Znajomość przepisów podatkowych i ZUS, obsługi poczty elektronicznej.Mile widziane: znajomość systemów księgowych

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 23-07-2021
Wyświetleń: 153