Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat 1-st Line Support (Helpdesk) Specialist

Firma: IOKI Sp. z o.o. Sp.K. miejsce pracy: Poznań

Firma IOKI, specjalizująca się w nowoczesnych rozwiązaniach e-learningowych oraz blended learningowych poszukuje kandydatów na stanowisko: 1-st Line Support (Helpdesk) Specialist Miejsce pracy: Poznań Oczekiwania: - dyspozycyjność – praca na dwie zmiany - preferowana praca na pełen etat - samodzielność i sumienność - umiejętność pracy w grupie - doświadczenie w pracy z klientem - mile widziana znajomość systemów Kayako, Mantis, JIRA -biegła znajomość języka polskiego - mile widziana znajomość j. angielskiego oraz innych języków obcych Obowiązki: - 1 linia obsługi telefonicznej oraz mailowej zgłoszeń Klientów - dostarczenie podstawowego technicznego wsparcia Klientom - dokumentacja i raportowanie zgłoszeń i podjętych kroków Oferujemy: - umowę o pracę - udział w ciekawych nowatorskich projektach - bardzo miłą atmosferę w zgranym młodym zespole CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@ioki.com.pl z dopiskiem w tytule "1-st Line Support Specialist"


Pozostałe oferty pracy w firmie IOKI Sp. z o.o. Sp.K.
Etat Front-End Developer w firmie: IOKI Sp. z o.o. Sp.K. miejsce pracy: Poznań 16-07-2013
Etat .Net Developer w firmie: IOKI Sp. z o.o. Sp.K. miejsce pracy: Poznań 22-05-2013
Etat Frontend Developer w firmie: IOKI Sp. z o.o. Sp.K., Wybierz 21-05-2013
Etat Programista.Net - IOKI Sp. z o.o. Sp.K. w firmie: IOKI Sp. z o.o. Sp.K., Wybierz 09-05-2013
Etat Starszy Programista PHP w firmie: IOKI Sp. z o.o. Sp.K. miejsce pracy: Poznań 09-05-2013

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 19-07-2012
Wyświetleń: 1234