Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat 2nd Line Support Specialist (Helpdesk)

Firma: IOKI Sp. z o.o. Sp.K. miejsce pracy: Poznań

Firma IOKI, specjalizująca się w nowoczesnych rozwiązaniach e-learningowych oraz blended learningowych poszukuje kandydatów na stanowisko: 2nd Line Support Specialist (Helpdesk) Oczekiwania: - Biegła znajomość języka angielskiego - Umiejętność adaptacji do zmian - Dyspozycyjność – preferowana praca na pełen etat (po okresie próbnym) - Bardzo dobra znajomość komputera - Mile widziana znajomość systemów Kayako, Jira Obowiązki: - 2 Linia Wsparcia - odpowiedzialność za weryfikację i analizę otrzymanych zgłoszeń, oraz przekazywanie ich do specjalistów 3 Linii Wsparcia - Przestrzeganie procedur i utrzymywanie wysokiej jakości obsługi oraz dostarczenie Klientom wsparcia technicznego średniego poziomu - Szczegółowa dokumentacja zgłoszeń - Współpraca z 3 linią Wsparcia oraz Trenerem w zakresie dokumentacji i standardów obsługi Oferujemy: - Umowę o pracę - Udział w ciekawych, nowatorskich projektach - Bardzo miłą atmosferę w zgranym młodym zespole - System szkoleń CV oraz list motywacyjny prosimy kierować na adres: rekrutacja@ioki.com.pl


Pozostałe oferty pracy w firmie IOKI Sp. z o.o. Sp.K.
Etat Front-End Developer w firmie: IOKI Sp. z o.o. Sp.K. miejsce pracy: Poznań 16-07-2013
Etat .Net Developer w firmie: IOKI Sp. z o.o. Sp.K. miejsce pracy: Poznań 22-05-2013
Etat Frontend Developer w firmie: IOKI Sp. z o.o. Sp.K., Wybierz 21-05-2013
Etat Programista.Net - IOKI Sp. z o.o. Sp.K. w firmie: IOKI Sp. z o.o. Sp.K., Wybierz 09-05-2013
Etat Starszy Programista PHP w firmie: IOKI Sp. z o.o. Sp.K. miejsce pracy: Poznań 09-05-2013

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 30-05-2012
Wyświetleń: 1298