Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat 1st Line Support (Helpdesk) Specialist

Firma: IOKI miejsce pracy: Poznań

Miejsce pracy: Poznań Oczekiwania: - Dyspozycyjność – preferowana praca na pełen etat (po okresie próbnym) - Samodzielność i sumienność - Umiejętność pracy w grupie - Mile widziana znajomość systemów Kayako, Mantis, JIRA - Dobra znajomość j. angielskiego - Mile widziana znajomość innych języków obcych - Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem Obowiązki: - 1 linia osbługi telefonicznej oraz mailowej zgłoszeń Klientów - Dostarczenie podstawowego technicznego wsparcia Klientom - Dokumentacja i raportowanie zgłoszeń i podjętych kroków Oferujemy: - umowę o pracę - udział w ciekawych nowatorskich projektach - bardzo miłą atmosferę w zgranym młodym zespole CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@ioki.com.pl w tytule prosimy dopisać "1st Line Support Specialist"


Pozostałe oferty pracy w firmie IOKI
Etat Programista PHP w firmie: Ioki miejsce pracy: Poznań 30-03-2012
Etat MySQL DBA w firmie: IOKI miejsce pracy: Poznań 05-02-2012
Etat Programista PHP w firmie: IOKI miejsce pracy: Poznań 05-02-2012
Etat Architekt oprogramowania w firmie: Ioki miejsce pracy: Poznań 05-12-2011

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 11-04-2012
Wyświetleń: 1454