Jak traktowany jest klient?

W tej chwili przedsiębiorstwa starają się wciąż poprawiać i optymalizować. Nie można zatrzymać się nawet na bardzo dobrym standardzie usług, ponieważ to kieruje do przestoju, a później do wyprzedzenia przez konkurencję, w efekcie, czego firma znajdzie się na pozycji straty. W celu wielokrotnego wprowadzania innowacji, modyfikowania formy usług, multum organizacji decyduje się na dokonanie badań marketingowych. Wiarygodnym jest mystery shopping, a jego bazą jest badanie faktycznego obrazu obsługi klienta. Instytucja, która osiąga takie badania rynku z pomocą tego sposobu, wysyła do badanego obiektu takiego tajemniczego klienta, którego zadaniem jest spełnienie pewnego harmonogramu, który ma wykazać, jaki jest stan obsługi klienta, czy wszelakie zadania przekazane sprzedawcom, pracownikom odpowiadającym za obsługę klienta są przeprowadzane i jeżeli tak, to w jakim stopniu. Dodatkowo nadzoruje się również wiele innych czynników takich, jak wygląd punktu sprzedaży, rodzaj prezentacji produktów czy zachowania sprzedawców.

Dodatkowe informacje o metodzie mystery shopping: ekstra informacje cebris.pl